Smoki Natury (ang. Nature Dragons) - Gady te są jedynymi spośród wszystkich smoków żywiołów, które władają siłami natury. Największymi wrogami tych jaszczurów są Smoki Ognia.

Smoki Natury
Djl25m6 nature dragon.jpg
Podstawowe informacje
Siedlisko Lasy, puszcze,dżungle, łąki,podziemia i zarośnięte jaskinie
Dieta Mięso, ryby i niektóre owoce, rzadziej rośliny
Rodzina Smoki Powietrza oraz Smoki Ziemi
Umiejętności Władanie siłami natury, magia, mowa, inteligencja
Broń Patrz wyżej, szpony, kły
Wygląd i charakter
Kolor łusek Zielone/brązowe
Kolor oczu Zielone/żółte/brązowe
Rozmiaru Duże
Zachowanie Spokojne i mądre, kochają zagadki
Wrogowie gatunku Smoki Ognia, Smoki Śmierci i Smoki Ciemności

Wygląd smoków natury[edytuj | edytuj kod]

Smoki te mają często twarde łuski w odcieniach zieleni, czasem z nutką brązu. Ich oczy są najczęściej zielone bądź żółte, rzadziej brązowe. Są one często potężne, dobrze opancerzone i mocno umięśnione. Ze względu na posturę gadów zwykle mają one ogromne, silne skrzydła będące w stanie je unieść.

Lecz wszystkie te cechy są zależne od wyobraźni autora i nie ma co do nich standardów.

Bliologia smoków natury

Smoki natury są różne. Niema do nicz ogromnycz standardów. Zdarzają się nawet smoki mętalnie lub fizycznie z drzewen lub całym lasem.

Charakter smoków natury[edytuj | edytuj kod]

Jaszczury władające naturą są mądre i spokojne, lecz zawsze gotowe do walki. Jak wszystkie smoki kochają zagadki. Lecz przede wszystkim są silnie związane z przyrodą. Pomimo swej potężnej budowy są delikatne, szczególnie w stosunku do roślin.

Siedlisko smoków natury[edytuj | edytuj kod]

Gady kochające naturę mieszkają otoczone nią, w lasach, na polanach bądź w jaskiniach obrośniętych trawą. Lubią takie miejsca ze względu na ciszę i spokój panujący tam.

Przyjaciele i wrogowie smoków natury[edytuj | edytuj kod]

Smoki natury zazwyczaj nie atakują i są przyjacielskie w stosunku do:

Smoki natury zazwyczaj atakują i są wrogie w stosunku do:

Zdolności smoków natury[edytuj | edytuj kod]

  • Władanie siłami natury - smoki te władają siłami natury i mogą zmusić ją do współpracy.
  • Magia - jak większość smoków, jaszczury natury władają różnego rodzaju magią.
  • Mowa - w parze z inteligencją smoki te potrafią posługiwać się też ludzką mową.
  • Inteligencja - Smoki Natury są niezwykle inteligentne, o czym świadczy umiejętność posługiwania się mową i miłość do zagadek.

Smoki Natury to spokojne i rozważne stworzenia. Charakteryzują się tym, co ich żywioł. Lubią ciszę i nie lubią hałaśliwych stworzeń. Są raczej przyjaźnie nastawione do ludzi, szczególnie tych potrafiących być cicho i cierpliwych.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Smoki Natury mogą okazać się towarzyskie, zwłaszcza w stosunku z człowiekiem znającym dużo zagadek.

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Zobacz więcej...[edytuj | edytuj kod]

Zobacz inne Smoki Żywiołów!
Smoki Żywiołów Smok CiemnościSmok MrozuSmok NaturySmok OgniaSmok PowietrzaSmok WodySmok ZiemiSmok ŚmierciSmok Światła